پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227480
توقف افزايش دماي هوا در چهارمحال و بختياري/ شکوفه ها سرما نمي خورند
تاریخ انتشار : 1395/10/15 13:28:03
نمایش : 1380
معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي چهارمحال و بختياري از توقف افزايش دماي هوا در استان خبر داد و گفت: پيش بيني مي شود دماي هوا تا روز جمعه به 6 درجه زير صفر کاهش يابد که از شکوفه دهي زودرس درختان جلوگيري مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهرداد قطره ساماني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: درحالي که در روزهاي اخير شاهد افزايش بي سابقه دما در استان بوديم، شکوفه دهي درختان قريب الوقوع و نگران کننده بود که خوشبختانه اين توده هواي گرم در حال خروج از استان است.

وي ادامه داد: انتظار مي رود براي روزهاي جمعه و شنبه آينده شاهد کاهش دما به منفي 6 درجه باشيم و نگراني کشاورزان را تا حد زيايد برطرف مي کند.

قطره ساماني از وقوع بارندگي هاي پراکنده برف و باران براي هفته آينده خبر داد و گفت: با ورود يک توده بارشي ناپايدار به استان شاهد ريزش برف و باران براي روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته آينده خواهيم بود.

معاون توسعه و پيش بيني هواشناسي چهارمحال و بختياري افزود: پيش بيني مي شود بارش هاي موثر در استان در هفته آخر دي و بهمن ماه شکل گيرد.

به گزارش ايرنا، ميانگين بارندگي سال زراعي جاري در چهارمحال و يختياري 233 ميليمتر است که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش و در مقايسه با ميانگين بلندمدت سه درصد افزايش داشته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html